Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Π. Τσαπανίδου: Δεν θα σας λυπηθούμε κύριε Παπακωνσταντίνου. Πόσα χρήματα παίρνετε

Η γνωστή δημοσιογράφος ξέσπασε όταν ο Υπουργός τη ρώτησε πόσα χρήματα παίρνει...
Καλεσμένος της Πόπης Τσαπανίδου το πρωί της Τρίτης ήταν ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου που ορκίστηκε Υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου 2009 έως και τις 17 Ιουνίου 2011, όταν και ανέλαβε Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, μίλησε στην εκπομπή "ΣΚΑΪ τώρα" για τις μειώσεις των μισθών και την κρίσιμη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα.

Πώς αισθανόταν όταν έκοβε τους μισθούς; Μπορεί να ζήσει με τα χρήματα που άφησε τον κόσμο να εισπράττει; Νιώθει την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη;

 Σε αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα της Πόπης Τσαπανίδου, αλλά
και του κόσμου που έστελνε μηνύματα στην εκπομπή, απάντησε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ενώ λίγο μετά ακολούθησε η εξής συζήτηση:

- Δεν θα σας λυπηθούμε κύριε Παπακωνσταντίνου. Πόσα χρήματα παίρνετε;
- Γύρω στις 4. 000.
- Τέσσερις χιλιάδες... Ξέρετε πώς αισθάνεται τώρα ο εργαζόμενος που ζει με την απειλή της απόλυσης, που δεν έχει κλαδική σύμβαση, που είναι ανυπεράσπιστος απέναντι στον εργοδότη του...;
- Εσείς πόσα χρήματα παίρνετε;
- Εγώ παίρνω πολύ περισσότερα και είναι δηλωμένα.

- Μάλιστα... Κι εγώ τα δηλώνω... Όλοι λοιπόν, έχουμε οικογένειες. Όλοι λοιπόν, πρέπει να αμοιβόμαστε με βάση αυτά τα οποία επιχειρούμε να κάνουμε... Δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα από έναν ακριβοπληρωμένο δημοσιογράφο να κατηγορεί τους πολιτικούς...

- Με την πάσα που μου δίνετε θα σας θυμίσω ότι έχω μεγαλώσει τα παιδιά μου, δουλεύοντας μόνη μου, χωρίς σύζυγο στην οικογένεια. Και κατάφερα να ανέβω εδώ πάνω με το κούτελο καθαρό...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - και συγκεκριμένα από το 40ο λεπτό και μετά:
πηγή: zappit.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια: